Δευτέρα 6 Μαΐου 2013

''Ονόμασα Νίκο το γιο μου λόγω Γκάλη!''


     Τον θαυμασμό του για τον Νίκο Γκάλη εξέφρασε ο παλαίμαχος Αμερικανός σέντερ Όντι Νόρις, ο οποίος είχε τεθεί αντιμέτωπος με τον Έλληνα "θρύλο" σε αρκετές περιπτώσεις και προς τιμήν του βάφτισε τον γιο του "Νίκο".


Οι δηλώσεις Νόρις στο "Έθνος της Κυριακής"
Για τη στιγμή που θυμάται πιο έντονα από το Νίκο Γκάλη
"Θυμάμαι μια φορά σε ένα παιχνίδι Άρη - Μπαρτσελόνα που μας είχε 'σκοτώσει' με τους πόντους που είχε πετύχει. Καθώς προσπαθούσε να κάνει το λέι απ, εγώ άργησα να στηθώ προκειμένου να πάρω το επιθετικό φάουλ. Οπότε ή θα του έκανα φάουλ και θα τον άφηνα να προσγειωθεί άτσαλα στο παρκέ ή θα τον κρατούσα για να μην πέσει. Τελικά, τον έπιασα στον αέρα καθώς περνούσε από… πάνω μου και τον κράτησα όπως κρατούν οι μαμάδες τα παιδιά τους! (Γέλια) Τώρα που το σκέφτομαι έπρεπε να τον αφήσω να πέσει, επειδή μπόρεσε και μου έβαλε και το καλάθι (Γέλια). Αυτά που έκανε ήταν εξωπραγματικά".
Για το λόγο που ονόμασε "Νίκο" (και όχι Νικ) τον έναν του γιο
"Πάντα εντυπωσιαζόμουν από τον τρόπο που έπαιζε. Ήταν ο πιο κοντός παίκτης, αλλά με τη μεγαλύτερη καρδιά. Ο γιος μου ο Νίκος λατρεύει το όνομά του! Εγώ του έχω πει: 'Η ευθύνη του ονόματός σου είναι μεγάλη. Κουβαλάς το όνομα ενός εκπληκτικού παίκτη'. Έχουμε δει παρέα μερικά παιχνίδια του Γκάλη στο Youtube, αλλά αυτό που του έχει μείνει είναι όταν μας είχε βάλει 45 πόντους στη Βαρκελώνη. Εκεί κατάλαβε καλά τι σημαίνει… Γκάλης! Μας κέρδισε μόνος του! Και από εκεί εμπνεύστηκα για να βαφτίσω το γιο μου Νίκο!".

Πηγή άρθρου: sportdog.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου