Δευτέρα 11 Μαρτίου 2013

''Αντύπα και Φουρέιρα του χρόνου!''

Ο Μπρέντ Πέτγουεϊ μιλόντας στο gazzetta.gr αποκάλυψε αρκετά πράγματα


     Ο Αμερικανός παραχώρησε συνέντευξη σε μεγάλη ελληνική ιστοσελίδα και μίλησε για το All Star Game της Πάτρας αποκαλύπτοντας θέματα ενδιαφέροντα.

     Ο φόργουορντ/ σέντερ του Ρεθύμνου έκανε τα πάντα για να μείνει αυτό το All Star Game στη μνήμη όλων όσων το παρακολούθησαν καθώς εκτός τις εξαιρετικές του ενέργειες εντός του παρκέ στο παιχνίδι απέναντι στους Έλληνες αλλά και στον διαγωνισμό καρφωμάτων τραγούδησε... Κιάμο (!) στον κόσμο που βρέθηκε στο κλειστό της Περιβόλας.

     Κάποια από αυτά που είπε ο Αμερικανός:

''Οι συμπαίκτες μου μετά το ματς μου είπαν πως διασκέδασαν αρκετά και αυτό είναι που με κάνει ικανοποιημένο.  Ωραία βέβαια και τα βραβεία όμως θεωρώ πως το καλύτερο είναι να περνάμε καλά.  Περάσαμε και ελπίζω να βοήθησα σε αυτόν τον σκοπό.  Όλοι διασκεδάσαμε το παιχνίδι όμως εγώ προσπαθούσα να κάνω ότι πιο θεαματικό μπορούσα.

Πριν τον διαγωνισμό είχα σχεδιάσει αρκετά καρφώματα να κάνω όμως είχα και το άγχος διότι πολλοί μου έλεγαν πως περίμεναν 100% το βραβείο του καλύτερου καρφώματος και ευτυχώς τους δικαίωσα.

Περνούσαμε πολύ ωραία και είπα να ξεσηκώσω ακόμη περισσότερο τον κόσμο με ένα τραγούδι.  Δεν μπορούσα να μην πω ελληνικό αφού γνωρίζω το πόσο σας αρέσουν.  Γνωρίζω επίσης πως οι Έλληνες περνάνε πολύ δύσκολα τα τελευταία χρόνια με την οικονομική κρίση, θέλω να τους πω να μην τα παρατάνε.  Να τραγουδάνε καθημερινά.  Υπάρχουν τόσα πολλά και όμορφα ελληνικά τραγούδια που σου ξεσηκώνουν τη διάθεση.  Όπως λένε και κάποιοι φίλοι μου στο Ρέθυμνο ΄΄κρίση είναι θα περάσει΄΄.  Οπότε μην σκύβετε το κεφάλι, όλα θα περάσουν.

Μου αρέσει πολύ το ΄΄Ώρες-ώρες΄΄ του Αντύπα ενώ γνωρίζω και αρκετά τραγούδια της Φουρέιρα.  Υπόσχομαι πως τη νέα σεζόν θα τραγουδήσω Φουρέιρα και Αντύπα.  Μου αρέσουν επίσης και οι Λοκομόντο οπότε ετοιμαστείτε για του χρόνου''.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου