Δευτέρα 20 Ιουλίου 2015

Μένει Μαδρίτη ο Ματσιούλις!


Ο Γιόνας Ματσιούλις δεν θα αποχωριστεί τη Ρεάλ Μαδρίτης ούτε φέτος, αφού αναμένεται να μείνει στη «βασίλισσα» και για τον επόμενο χρόνο.

Οι πρωταθλητές Ευρώπης και Ισπανίας θα κρατήσουν στο ρόστερ τους τον Λιθουανό φόργουορντ, αφού όπως δήλωσε κατά την πρώτη συγκέντρωση της εθνικής ομάδας της πατρίδας του, οι άνθρωποι της Ρεάλ έμειναν ικανοποιημένοι με τη προσφορά και τη παρουσία του στον σύλλογο και έτσι θα συνεχίσει.

Ο διεθνής φόργουορντ τόνισε: «Κατακτήσαμε όλους τους τίτλους που διεκδικούσαμε, αλλά πιστεύω πως και εγώ τα πήγα καλά. Ειδικά, στα δύσκολα παιχνίδια, πιστεύω πως έκανα καλή δουλειά. Όμως, είναι ικανοποιημένοι και οι προπονητές με την απόδοσή μου, όπως μου είπαν ύστερα από μία συνάντηση που είχαμε. Έτσι, η Ρεάλ Μαδρίτης θα ανανεώσει το συμβόλαιό μου και γι’ αυτό δεν γίνεται να μην είμαι χαρούμενος».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου