Τρίτη 21 Απριλίου 2015

Ζήσης: «Είμαι ευγνώμων στη Φενέρ»!


Δεν είναι ο πρώτος παίκτης που έρχεται στο μυαλό σου όταν σκέφτεσαι τους σταρ της Ευρωλίγκας, αλλά πάντα βρίσκεται εκεί. Είναι αυτός που φέρνει ισορροπία, είναι σοφός – αυτό ήταν το πρώτο του παρατσούκλι, άλλωστε, όταν ήταν πιτσιρικάς, το “σοφό παιδί” – και είναι έτοιμος για μια ακόμα μεγάλη πρόκληση. Ο Νίκος Ζήσης μίλησε στο Eurohoops μετά την ιστορική νίκη της Φενέρμπαχτσε/ Ούλκερ στο Τελ Αβίβ, η οποία σφράγισε την παρθενική πρόκριση του συλλόγου σε ένα φάιναλ φορ.

Για αυτόν, το ματς στο Τελ Αβίβ ήταν ένα τεστ που η Φενέρμπαχτσε πέρασε με επιτυχία: “Η Μακάμπι ξεκίνησε καλά στα πρώτα 5-7 λεπτά, ήταν πρωταθλήτρια μέχρι αυτό το ματς και νομίζω ότι ήταν σημαντικό πως κρατήσαμε την ψυχραιμία μας και βάλαμε κάποια μεγάλα σουτ. Και οι δύο ομάδες θα μπορούσαν να κερδίσουν αυτό το ματς για αυτό είμαι χαρούμενος που τελειώσαμε την σειρά εκεί. Δεν είμαστε η πιο έμπειρη ομάδα, δεν είχαμε δοκιμαστεί σε τέτοιες μάχες”.
Υπήρχε, όμως, και κάτι που έλειπε. Η Φενέρμπαχτσε και ο Ζήσης θα ήθελαν πολύ να είχαν τον Ρίκι Χίκμαν ενεργό: “Είναι περίεργο. Ήρθα τον Δεκέμβριο, παίζω στην ίδια θέση με αυτόν, τον ήξερα ως αντίπαλο και είναι ένας εκπληκτικός τύπος. Περάσαμε αρκετό χρόνο μαζί και εκτός γηπέδου αυτούς τους τέσσερις μήνες. Ήταν πολύ άτυχος. Έχουμε δημιουργήσει ένα γκρουπ στο WhatsApp όλη η ομάδα για να είμαστε σε συνεχή επαφή μαζί του, τώρα που είναι στις ΗΠΑ. Του ευχόμαστε το καλύτερο και του αφιερώνουμε αυτή την πρόκριση. Τον περιμένουμε στη Μαδρίτη. Ήταν περίεργο και του το έχω πει, ότι ήρθα για να βοηθήσω σε αυτή τη θέση. Δεν ήθελα να αναλάβω τις ευθύνες του Ρίκι. Ο θεός, όμως, το ήθελε έτσι. Τραυματίστηκε και έτσι έπρεπε να παίξω πιο πολύ. Ο Ρίκι είναι εξαιρετικό παιδί, νικητής της Ευρωλίγκας και νοιώθω πραγματικά καλά που μπορούμε να του αφιερώσουμε αυτή τη νίκη”.
Ο Ζήσης έχει υπάρξει παίκτης του Ίβκοβιτς, του Μπλατ, του Μεσίνα και του Γιαννάκη μεταξύ άλλων, αλλά αυτή είναι η πρώτη φορά στη καριέρα του που συνεργάζεται με τον Ομπράντοβιτς. Τι πιστεύει για αυτό; “Ως Έλληνας, δεν ήξερα προσωπικά τον Ζέλικο, αλλά παρακολουθούσα από κοντά στην καριέρα του όλα αυτά τα χρόνια στον Παναθηναϊκό. Πολλοί συμπαίκτες μου από την εθνική ομάδα μου έλεγαν ιστορίες για αυτόν. Είναι τιμή μου και είμαι περήφανος που με κοουτσάρει. Είναι εκπληκτικός προπονητής, πρώτα από όλα γιατί δίνει τόση σημασία στις λεπτομέρειες. Σε κάνει να νιώθεις απόλυτα υπεύθυνος κάθε φορά που πατάς το παρκέ, για κάθε προπόνηση, κάθε ξεμούδιασμα. Πρέπει να είσαι 1000% συγκεντρωμένος για να είσαι μέλος της ομάδας και σε μαθαίνει κάτι μικρό κάθε μέρα. Τα έχει κάνει όλα και η εμπειρία του θα βοηθήσει την απειρία της δικής μας ομάδας και των παικτών. Θα είμαστε το αουτσάιντερ στο φάιναλ φορ, γιατί δεν έχουμε εμπειρία”.
Το να είσαι, όμως, το αουτσάιντερ σημαίνει ότι κερδίζεις και τον τίτλο, όπως έγινε με τον Ολυμπιακό και τη Μακάμπι τις τελευταίες τρεις σεζόν: “Ποτέ δεν ξέρεις! Τα τελευταία τρία χρόνια τα αουτσάιντερ κέρδισε, γιατί είχαν και τον κόσμο στο πλευρο τους. Το Μιλάνο πέρυσι ήταν σαν το Τελ Αβίβ. Ο Ολυμπιακός επίσης είχε μεγάλη στήριξη. Έχουμε τρεις εβδομάδες να προετοιμαστούμε, να ακούσουμε τι έχει να μας πει ο προπονητής μας και είμαστε σίγουροι για το ότι θα έχουμε και κόσμο στο πλευρό μας. Είμαι σίγουρος ότι οι οπαδοί μας θα έρθουν, είμαι περήφανος που είμαι μέρος αυτής της ιστορική στιγμής, που θα βρεθούμε για πρώτη φορά σε ένα φάιναλ φορ. Στο παρελθόν οι τουρκικές ομάδες ήταν αυτές που έχαναν, που ξόδευαν πολλά χρήματα χωρίς σημαντικά αποτελέσματα. Για αυτό είμαι χαρούμενος που τα καταφέραμε, που είμαστε στο φάιναλ φορ. Θα δώσουμε τη μάχη μας και θα κάνουμε το καλύτερο. Και είμαι προσωπικά πολύ χαρούμενος γιατί αποκλείστηκε από το Top16 ως μέλος της Ούνιξ και τώρα είμαι στο φάιναλ φορ”.
Tι σκεφτόταν μετά το ματς; “Σκέφτηκα πως πριν 4 μήνες όταν αποκλειστήκαμε με την Ούνιξ από το Top16 ήμουν στενοχωρημένος. Μαζί με τον Καϊμακόγλου και τον Έλληνα γυμναστή μας τον Άκη τον Καλαϊτζάκη. Η ζωή τα έφερε έτσι που μέσα σε 2-3 μέρες άλλαξαν όλα. Είμαι ευγνώμων για την ευκαιρία στην Φενέρμπαχτσε. Προσπάθησα να κάνω αυτό που περνούσε από το χέρι μου για να γίνει η μεταγραφή. Πρέπει να ευχαριστήσω ξανά την Ούνιξ που με άφησε να φύγω για την Φενέρμπαχτσε”.
Και επιπλέον πάει στη Μαδρίτη, εκεί που η Ούνιξ έχει καταφέρει να κερδίσει φέτος: “Η Ούνιξ είναι η μόνη ομάδα που έχει νικήσει μέσα στη Μαδρίτη φέτος. Μεγάλες νίκες έχει κάνει, όμως, και η Φενέρμπαχτσε στο Τop16. Σε έδρες όπως η Μόσχα και ο Πειραιάς, που είναι δύσκολο να περάσεις. Το φάιναλ φορ είναι ένα εντελώς διαφορετικό κομμάτι. Εύχομαι και στις 2 ελληνικές ομάδες να προκριθούν στο φάιναλ φορ! Σίγουρα ο Ολυμπιακός έχει περισσότερες πιθανότητες, αλλά στο μπάσκετ ποτέ δεν ξέρεις”.
Και εκεί μπορεί να βρει τον κολλητό του και κουμπάρο του, τον Βασίλη Σπανούλη. Πως νοιώθει για αυτό; “Έχουμε πια παίξει αντίπαλοι παντού! Σε πλέι οφ, σε φάιναλ φορ, σε Τop16, ακόμα και σε φιλικά. Τα έχουμε ζήσει όλα! Είμαστε σαν αδέρφια, αλλά στα 40 λεπτά ο καθένας τα δίνει όλα για την ομάδα του”. Κι όλα αυτά στο γήπεδο όπου το 2008 με την ΤΣΣΚΑ κατέκτησε την Ευρωλίγκα!
Φώτο και άρθρο: eurohoops.net

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου