Τετάρτη 1 Απριλίου 2015

Ο Ανδρέας Πετρόπουλος στο Mpasketmania!


Ο Ανδρέας Πετρόπουλος μίλησε στο Mpasketmania.blogspot.gr για τους προσωπικούς του στόχους, τα όνειρα που έχει, το ΝΒΑ, το ελληνικό πρωτάθλημα, τον Πανιώνιο και ζωή του μετά τη μέρα που το μπάσκετ μπήκε σε αυτήν.



Ο 21χρονος παίκτης του Πανιωνίου παραχώρησε μια χορταστική συνέντευξη στην οποία μιλάει για όλα! Αναλυτικά:

Ανδρέα, καλησπέρα! Σχολίασε την φετινή χρονιά του Πανιωνίου και τον υποβιβασμό της ομάδας για πρώτη φορά μετά από το 1981.

«Είναι πραγματικά πολύ δυσάρεστο να υποβιβάζεται στην Α2 μια ομάδα που είναι κόσμημα για το ελληνικό μπάσκετ. Εξ αρχής υπήρχαν πολλά προβλήματα τα οποία μας κράτησαν πολύ πίσω αφού δεν προλάβαμε να κάνουμε ούτε προετοιμασία ενόψει της νέας σεζόν, κάτι που είναι το πιο βασικό για μια ομάδα που έχει στόχους. Όταν μια ομάδα πάρει πρωτάθλημα ή καταφέρει να πετύχει τον στόχο της σεζόν τότε σε αυτό έχει συμβάλει όλη η ομάδα ώστε να επιτευχθεί. Στη δική μας περίπτωση, όλοι είμαστε υπεύθυνοι για τον υποβιβασμό. Αυτός είναι άλλωστε ο ορισμός της λέξης "ομάδα"».

Ποιες είναι οι σκέψεις σου για τη νέα χρονιά και τι θα αναζητήσεις;

«Αυτό είναι ένα ζήτημα στο οποίο δεν έχω καταλήξει ούτε ο ίδιο ακόμη. Πρέπει να τελειώσει πρώτα το πρωτάθλημα και από εκεί και πέρα θα πάω όπου μπορώ να βοηθήσω περισσότερο. Το εξωτερικό είναι μια καταπληκτική εμπειρία για οποιονδήποτε παίκτη ειδικά στην ηλικία των 21. Μακάρι να υπάρξει κάτι τέτοιο το καλοκαίρι ωστόσο αν δεχθώ πρόταση από ομάδα της Basket League θα προτιμήσω να μείνω εδώ καθώς το πρωτάθλημα είναι πολύ ανταγωνιστικό, σκληρό και γεμάτο εμπειρίες σε πολύ δυνατές ομάδες».

Ποιος είναι ο προσωπικός σου στόχος και ποιο το όνειρό σου;

«Προσωπικός μου στόχος είναι κάθε χρόνο σιγά σιγά να ανεβαίνω επίπεδο, δηλαδή όσο πιο ψηλά γίνεται. Κάθε μέρα βάζω στον εαυτό μου ένα στόχο: να γίνομαι καλύτερος από ότι ήμουν χθες. Όνειρο θα έλεγα πως έχω το να παίξω στην Euroleague».

Ποια είναι κατά τη γνώμη σου η ομάδα-αποκάλυψη του φετινού πρωταθλήματος και ποια η πιο βελτιωμένη ομάδα σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια;

«Υπάρχουν αρκετές ομάδες. Πρώτα από όλα ο Κόροιβος Αμαλιάδας παίζει πολύ όμορφο μπάσκετ και έχει φέρει καλά αποτελέσματα τα οποία τον κρατάνε στην πρώτη κατηγορία. Το Ρέθυμνο επίσης παίζει πολύ καλά, όπως και ο Κολοσσός Ρόδου. Σχετικά με τη πιο βελτιωμένη ομάδα του πρωταθλήματος πιστεύω πως είναι ο ΠΑΟΚ σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια».

Θα προτιμούσες να παίξεις σε μεγάλη ομάδα που θα έχεις περιορισμένο χρόνο συμμετοχής ή σε μια μικρομεσαία ομάδα στην οποία θα είσαι εκ των βασικών;

«Στην ηλικία που είμαι, το να έχει ένας παίκτης παιχνίδια στα πόδια του είναι πολύ σημαντικό για την μετέπειτα καριέρα του κάτι που εγώ προσωπικά δεν έχω! Δεν είμαι έτοιμος ακόμη να αγωνιστώ σε ομάδες τέτοιου επιπέδου και αν υπάρξει πρόταση θα προτιμούσα να παίξω σε μια μικρομεσαία ομάδα ώστε να πάρω περισσότερο χρόνο συμμετοχής. Το να υπέγραφα σε μια μεγάλη ομάδα θα είχε βέβαια και τα θετικά του εφόσον θα έκανα προπόνηση δίπλα σε παίκτες πολύ υψηλού επιπέδου και θα αποκτούσα πολύ σημαντικές εμπειρίες ωστόσο το να έχεις συμμετοχές είναι το πιο σημαντικό».

Η ζωή σου κατά πόσο έχει αλλάξει με το μπάσκετ; Αν ναι προς το καλύτερο ή όχι;

«Σίγουρα η ζωή ενός επαγγελματία θέλει πολλές θυσίες αλλά χωρίς αυτές δεν μπορείς να φτάσεις εκεί που θες. Εννοείται πως έχει αλλάξει η ζωή μου προς το καλύτερο γιατί είναι ευλογία να κάνεις αυτό που αγαπάς επάγγελμα και έχω μάθει να ζω πλέον με αυτό».

Ποιος είναι κατά τη γνώμη σου ο MVP της regular season στο ΝΒΑ, ποιος ο παίκτης είδωλο για σένα και κάποια λόγια για Παπανικολάου και Αντετοκούνμπο.

«Παρακολουθώ ΝΒΑ οπότε πιστεύω πως ο Στεφ Κάρι είναι ο πολυτιμότερος παίκτης της χρονιάς. Επίσης είναι και το είδωλό μου διότι είναι χαρισματικός σκόρερ και τρομερός στο ball handling. Ο Κώστας Παπανικολάου ξεκίνησε πολύ δυναμικά την χρονιά αλλά στάθηκε άτυχος λόγω του Τζος Σμιθ. Οι δυνατότητές του είναι πολλές και πιστεύω σε αυτόν γιατί παίζει με πάθος και ψυχή. Όσο για τον Γιάννη (Αντετοκούνμπο) δεν έχω να πω πολλά. Είναι το καλύτερο ταλέντο του ΝΒΑ και έχει πολύ μέλλον εκεί ώστε να γίνει εκ των κορυφαίων».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου