Τετάρτη 3 Απριλίου 2013

Ο Μελισσαράτος στο ''Mpasketmania''

Συνέντευξη παραχώρησε στο blog μας ο Πέτρος Μελισσαράτος


     Το ταλέντο του Περιστερίου, Πέτρος Μελισσαράτος, έχει αποδείξει σε όσους τον έχουν παρακολουθήσει πως μπορεί να φτάσει σε υψηλό επίπεδο είτε ελληνικού είτε ευρωπαϊκού συλλόγου κάτι που του ευχόμαστε βεβαίως μέσα από το blog μας καθώς θεωρείται επιτυχία όταν Έλληνας βγαίνει και αναδιπλώνει το ταλέντο του στο εξωτερικό.

     Ο Πέτρος, μας μίλησε για πολλά και ενδιαφέροντα πράγματα που αφορούν την καριέρα του, τα όνειρά του, το παρελθόν του, το μέλλον του στους Περιστεριώτες καθώς και για τη σκληρή δουλειά που έκανε για να φτάσει στο επίπεδο της Α1.

Αναλυτικά τα λόγια του:

''Ξεκίνησα το μπάσκετ στην ηλικία των 11 ετών από τις ακαδημίες του Αλίμου.  Στην αρχή το έκανα σαν χόμπι επειδή μου άρεσε πολύ το μπάσκετ.  Στη συνέχεια εκεί βρήκα τον κόουτς Πετρουγάκη ο οποίος άρχισε να ασχολείται σοβαρά μαζί μου και να μου λέει πως με πολύ δουλειά μπορώ να παίξω ψηλά.  Τότε μου μπήκε το μικρόβιο και άρχισα να ασχολούμαι συνέχεια με το μπάσκετ.  Από μικρός τα όνειρά μου είναι τα ίδια και δεν ξέρω αν κάποτε θα πραγματοποιηθούν ωστόσο θα δουλεύω και θα πιστεύω σε αυτά ώστε να τα υλοποιήσω.

Θα ήθελα να παίξω σε έναν μεγάλο ευρωπαϊκό σύλλογο και στην εθνική ανδρών γιατί είμαι δεμένος με αυτές από τις μικρές εθνικές.  Η φετινή χρονιά μου στο Περιστέρι ήταν κάτι σαν δικαίωση για μένα μετά απο ατέλειωτες ώρες προσπάθειας και καθημερινής δουλειάς.  Πάντα ήθελα να παίξω επαγγελματικό μπάσκετ όμως δεν πίστευα ότι αυτό θα γίνει στα 19 μου.

Πάντα μου έλεγαν ότι έχω ταλέντο αλλά χωρίς δουλειά δεν θα καταφέρω τίποτα.  Για να φτάσω ως εδώ προσπαθούσα να κάνω ότι καλύτερο γίνεται και να δουλέψω φυσικά όσο περισσότερο μπορώ.  Στο σχολείο τα παιδιά ήξεραν ότι ήμουν καλός όμως βέβαια και υπήρχαν τα πειράγματα που πάντα υπάρχουν.

Ο Ολυμπιακός, ο Παναθηναϊκός, Άρης, ΠΑΟΚ, Πανιώνιος είναι πολύ μεγάλες ομάδες και θα ήθελα κάποτε να παίξω σε μια τέτοια ομάδα που έχει τεράστια ιστορία και είναι πάντα δυνατή παρά τις δυσκολίες των προβλημάτων στην Ελλάδα.

Για το συμβόλαιό μου δεν ξέρω κάτι ακόμα ούτε κάτι για ενδιαφέρον από μια ομάδα όμως από καλοκαίρι (να είμαστε πρώτα γεροί) θα δούμε.  Ακόμη για συμβόλαιο δεν έχει υπάρξει κάποια προσέγγιση για επέκταση του συμβολαίου μου.

Πάντα προβληματιζόμουν με τα λόγια των προπονητών μου γιατί δεν είναι όλοι οι προπονητές καλοί ωστόσο ήθελα να τους ακούω για να βελτιωθώ.  Κάποιοι σου λένε κακά πράγματα για να σε μειώσουν και κάποιοι για να σε πεισμώσουν και να πας ψηλά.  Όταν μου έλεγαν κάτι πάντα το σκεφτόμουν όπως επίσης είχα στο μυαλό μου τους τομείς που πρέπει να βελτιωθώ για να προχωρήσω και να αποδείξω στον εκάστοτε προπονητή μου ότι έχει άδικο''.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου