Παρασκευή 29 Αυγούστου 2014

Βασιλειάδης: «Απολαμβάνω να παίζω για τη Μάλαγα»


Για την επιστροφή του στη Μάλαγα μίλησε στην Ισπανία ο Κώστας Βασιλειάδης ο οποίος βρέθηκε με την Εθνική Ελλάδος και τους συμπαίκτες του στη χώρα της νέας του ομάδας ενόψει του Μουντομπάσκετ 2014 που θα πραγματοποιηθεί στα γήπεδα της χώρας του Ναβάρο.
Σε δηλώσεις του στην επίσημη ιστοσελίδα της Ουνικάχα Μάλαγα μιλά για την επιστροφή του στην ACB αλλά και τους στόχους που θέτει και θέλει να ολοκληρώσει.

Αναλυτικά:

«Είμαι χαρούμενος που επέστρεψα για να ζήσω στη Μάλαγα και να παίξω στην Ουνικάχα. Πριν από ένα χρόνο είχα δηλώσει ότι κάποια στιγμή θα γυρίσω και πράγματι αυτή ήταν η καλύτερη περίοδος για να συμβεί. Είναι φανταστικό το γεγονός ότι επέστρεψα, τόσο για μένα όσο και για την οικογένειά μου
Η Μάλαγα είναι το ιδανικό μέρος για να μεγαλώσει το παιδί μου ενώ προσωπικά απολαμβάνω να παίζω στην Ουνικάχα. Τώρα θα είναι διαφορετικά σε σχέση με την πρώτη μου θητεία στην ομάδα. Τότε ήμουν 21 ετών. Πλέον είμαι πιο ώριμος, πιο κατασταλαγμένος και λατρεύω αυτό που κάνω. Μίλησα με τον κόουτς και θα δουλέψω σκληρά.
Θα προσπαθήσουμε όλοι μαζί να προχωρήσουμε ένα βήμα μπροστά και να πάρουμε περισσότερες νίκες σε σχέση με την περυσινή σεζόν. Ελπίζω ο κόσμος να μείνει δίπλα μας για να μπορέσουμε να πετύχουμε τους στόχους μας».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου