Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2014

Γκιστ: «Ανυπομονώ να μπω στο παρκέ»


Ένα οικογενειακό πρόβλημα κράτησε τον Τζέιμς Γκιστ εκτός του πρώτου μέρους της προετοιμασίας του Παναθηναϊκού. Αρχικά, ο Αμερικανός φόργουορντ είχε προγραμματίσει την επιστροφή του στην Αθήνα για την περασμένη Τετάρτη(10/9), το ταξίδι του όμως  ανεβλήθη αφού δεν είχε ολοκληρώσει τις υποχρεώσεις του στην Αμερική.
Σήμερα Πέμπτη (11/09) οι "πράσινοι'' ταξίδεψαν (με ενδιάμεση στάση τη Ζυρίχη) για την Γαλλία και την πόλη Μιλούζ, που θα λάβουν μέρος σε φιλικό τουρνουά. Στο αεροδρόμιο της Ζυρίχης στην Ελβετία, την αποστολή της ομάδας περίμενε ο Γκιστ (ταξίδεψε νωρίτερα στην ελβετική πόλη από την Ουάσινγκτον μέσω Ρέικιαβικ) , ο οποίος εν συνεχεία ενσωματώθηκε στην αποστολή που αναχώρησε για τη Μιλούζ.
Για την επιστροφή του δήλωσε: "Είμαι ευγνώμων στους ανθρώπους του Παναθηναϊκού που κατάλαβαν ότι είχα ένα προσωπικό θέμα να ρυθμίσω στην πατρίδα μου και μου έδωσαν άδεια αλλά και μου επεσήμαναν ότι θα είχα όσο χρόνο χρειαζόμουν για να διεκπεραιώσω την υπόθεσή μου Λόγω κάποιων έκτακτων καταστάσεων χρειάστηκε να μείνω κάποιες μέρες παραπάνω αλλά και πάλι υπήρξε κατανόηση από τον Παναθηναϊκό και γι’ αυτό αισθάνομαι την υποχρέωση να ευχαριστήσω τους πάντες. Πλέον είμαι εδώ, στην ομάδα,  χαρούμενος που θα συναντήσω τους συνεργάτες, τους συμπαίκτες μου και τους προπονητές και είμαι απόλυτα συγκεντρωμένος στις υποχρεώσεις του Παναθηναϊκού. Ανυπομονώ να μπω στο παρκέ με την ομάδα μου"
Πηγή: sport24.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου