Παρασκευή 12 Σεπτεμβρίου 2014

Σαρικόπουλος: «Μου αρέσει να βάζω μεγάλους στόχους, είμαι έτοιμος να βοηθήσω»


Ο Ζήσης Σαρικόπουλος αποτελεί παίκτης της ΑΕΚ, την οποία θα ενισχύσει τη νέα αγωνιστική περίοδο έπειτα από καλές σεζόν με Πανιώνιο και Άρη στην Α1, δηλώνοντας πως η Ένωση είναι φτιαγμένη μόνο για να πρωταγωνιστεί και σε αυτό θα παίξει σημαντικό ρόλο ο κόσμος της όπως τονίζει ο νεαρός σέντερ.



Αναλυτικά όσα είπε στην επίσημη σελίδα της ΑΕΚ στο Facebook:

Για το αν έχει συνειδητοποιήσει την αλλαγή σελίδας στην καριέρα του με τον ερχομό του στην ΑΕΚ: “Θεωρώ, ότι εύκολα έγινε αυτή η μετάβαση. Μέχρι πριν από μερικούς μήνες αγωνιζόμουν στον Άρη, παραδοσιακή δύναμη στο ελληνικό μπάσκετ. Τώρα, ήλθε η ώρα να αγωνιστώ στη μεγάλη ΑΕΚ, ένα σύλλογο, που επίσης έχει δοξασμένο Τμήμα Μπάσκετ, με τίτλους, κύπελλα και διακρίσεις στον ελληνικό και ευρωπαϊκό χώρο. Είμαι απόλυτα συνειδητοποιημένος, λοιπόν, για την επιλογή μου”.

Για τους λόγους που δέχτηκε την πρόταση της ΑΕΚ: “Καταρχήν να πω, ότι καθοριστικό ρόλο έπαιξε η προσέγγιση του κόουτς Ζιάγκου. Από κει και πέρα, δεν κρύβω, ότι αποτελεί τεράστιο κίνητρο να αγωνιστώ στην μεγάλη ΑΕΚ, σε μια περίοδο όπου προσπαθεί να επανενταχθεί με αξιώσεις στην κατηγορία, όπου ανήκει. Η επιστροφή της ΑΕΚ στην Α1 αποτελεί το γεγονός της χρονιάς. Είμαι έτοιμος ν’ αναλάβω τη δική μου ευθύνη και να βοηθήσω όσο μπορώ. Να βάλω και εγώ το δικό μου λιθαράκι στο κτίσιμο της νέας ΑΕΚ“.

Για το αν υπάρχει κάτι που να τον αγχώνει ως προς την παρουσία του στην ΑΕΚ: “Ανέκαθεν μου αρέσει να βάζω μεγάλους στόχους. Δεν μπορώ να πω ότι με αγχώνει κάτι. Ξέρω πού έχω έλθει όπως είπα. Έχω έλθει σε μία απαιτητική ομάδα, με πολύ κόσμο και ιδιαίτερη πίεση. Έχω μάθει, ωστόσο, να αγωνίζομαι υπό πίεση. Και ο Πανιώνιος και ο Άρης ήταν ομάδες με απαιτήσεις. Η παρουσία του κόσμου της ΑΕΚ θα αποτελέσει ένα επιπλέον κίνητρο για ν’ αγωνιστώ όσο μπορώ καλύτερα. Πιστεύω ότι θα καταφέρω να ανταπεξέλθω”.

Για τους στόχους της ΑΕΚ: “Η ΑΕΚ είναι καταδικασμένη να πρωταγωνιστεί. Αυτό λέει η Ιστορία της. Αυτός είναι ο απώτερος στόχος. Είναι νωρίς για να βγάλουμε ασφαλή συμπεράσματα. Κι άλλες ομάδες ξεκίνησαν αργά προετοιμασία. Δεν έχουν συμπληρωθεί τα ρόστερ. Η ΑΕΚ θα μπαίνει στο γήπεδο για να κερδίζει τους πάντες, ειδικά όταν θα παίζει στην έδρα της. Με βάση τα μέχρι τώρα δεδομένα, θεωρώ ότι θα ήταν επιτυχία η πρόκριση στα πλέι οφ. Όμως, και εμείς έχουμε δουλειά μπροστά μας. Ήδη, έχουν γίνει εξαιρετικές επιλογές από πλευράς του κόουτς Ζιάγκου στους Έλληνες, θα έλθουν και οι ξένοι. Θα προσπαθήσουμε να γίνουμε όσο το δυνατό πιο γρήγορα ομάδα. Θα είναι σημαντικό που θα έχω πρωταγωνιστικό ρόλο στην ΑΕΚ, αλλά και θα βοηθάω τους συμπαίκτες μου”.

Για το αν είπε εύκολα το “ναι” στην πρόταση της ΑΕΚ: “Είναι γεγονός ότι πριν συμφωνήσω είχα κάποιους ενδοιασμούς. Έκανα τρίτες σκέψεις. Η ΑΕΚ ήταν-είναι μια νεοσύστατη ομάδα. Λογικό ήταν. Όμως, αυτές οι σκέψεις διαλύθηκαν γρήγορα από την στιγμή, που μίλησα με τον κόουτς και που συνειδητοποίησα τις προσπάθειες, που καταβάλλουν οι άνθρωποι της ΑΕΚ, προκειμένου να αποφύγουν τους υφάλους”.

Φωτο: libero.fm

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου