Κυριακή 7 Σεπτεμβρίου 2014

Κάιλς: «Ξέρω ποια είναι η ΑΕΚ»


Έστειλε υπογεγραμμένο το συμβόλαιο του στην ΑΕΚ και αποτελεί την πρώτη επίσημη μεταγραφή της ομάδας για τη νέα σεζόν.

Ο Ντέιβιντ Κάιλς, που την περασμένη χρονιά αγωνιζόταν στον Πανελευσινιακό δηλώνει στο ΑΕΚ1924.gr, πανέτοιμος για  προκλήσεις και ζητά από τον κόσμο της Ένωσης να στηρίξει την ομάδα στα καλά και στα άσχημα.
«Ο προπονητής πιστεύει σε εμένα και στην ικανότητα μου να βοηθήσω την ομάδα στην πρώτη χρονιά της επιστροφής της στην Α1. Έχω ακούσει πολλά για την ιστορία της ΑΕΚ και για τους οπαδούς της και μάλιστα μου θυμίζουν αρκετά από την ιστορία του κολεγίου που αποφοίτησα αλλά και από τον κόσμο που το υποστήριζε», είπε αρχικά ο Ντέιβιντ Κάιλς και συνέχισε:
«Νιώθω υπέροχα για την ευκαιρία που μου δίνεται να ηγηθώ σε μια ομάδα όπως η ΑΕΚ. Είναι ένα πολύ κρίσιμο σημείο στην καριέρα μου όπως και στην ζωή μου, αφού τώρα γεννήθηκε ο γιος μου, οπότε είμαι έτοιμος για τις προκλήσεις που θα έχει αυτή η σεζόν».
Όσον αφορά για το πως πιστεύει ότι θα κυλήσει αυτή η χρονιά στη Βασίλισσα τόνισε: «Ξέρω ότι δεν θα έχουμε έναν εύκολο δρόμο να περάσουμε και ότι θα υπάρχουν ορισμένα δύσκολα σημεία στην πορεία όμως αυτό που θέλω να ζητήσω από τον κόσμο είναι να είναι μαζί μας και στα καλά και στα άσχημα».
Πηγή: sport24.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου