Δευτέρα 16 Φεβρουαρίου 2015

Ο Τέιλορ Σμιθ στο mpasketmania.blogspot!


Διαβάστε αποκλειστικά την συνέντευξη του Taylor Smith, παίκτη του Κολοσσού Ρόδου στο mpasketmania.blogspot.gr ο οποίος μιλάει για την Ελλάδα, τον Κολοσσό, τις ομάδες που πιστεύει πως θα φτάσουν στους τελικούς του πρωταθλήματος (έβαλε ΠΑΟΚ και Ολυμπιακό!) ενώ έδωσε και τις προσωπικές του συμβουλές στα παιδιά που έχουν όνειρο κάποια μέρα να παίξουν επαγγελματικό μπάσκετ.



Τέιλορ, μίλησε μας για τα δυο χρόνια (μέχρι στιγμής) στον Κολοσσό και την Ελλάδα.

«Είναι ο δεύτερος χρόνος μου στην ομάδα και την έχω αγαπήσει, όπως και την Ρόδο, τον κόσμο εδώ πέρα. Η Ελλάδα έχει υπέροχα πιάτα, καταπληκτικούς και πολύ ζεστούς ανθρώπους και έχουμε πολύ αφοσιωμένους οπαδούς που δεν σταματούν να μας υποστηρίζουν. Την διετία που βρίσκομαι εδώ όλα κυλάνε πολύ όμορφα για εμένα όπως και στον σύλλογο που πιστεύω πως όλοι δουλεύουμε αρκετά για να πετύχουμε τους στόχους μας που είναι να παίξουμε στα playoffs του πρωταθλήματος, κάτι που έχει να κάνει ο Κολοσσός από το 2009, όταν και η ομάδα ήταν πραγματικά πολύ καλή».

Ποιες πιστεύεις πως είναι οι δυο ομάδες που θα καταφέρουν να φτάσουν στους τελικούς του πρωταθλήματος;

«Πραγματικά πιστεύω πως οι τελικοί θα είναι ανάμεσα σε ΠΑΟΚ και Ολυμπιακό αφού και οι δυο ομάδες έχουν εξαιρετικούς παίκτες που μπορούν να καταφέρουν κάτι τέτοιο. Όμως στο τέλος πιστεύω πως ο Ολυμπιακός θα είναι ο νικητής ».

Μίλησέ μας για την αγαπημένη σου ομάδα στο ΝΒΑ.

«Κατάγομαι από το Σαν Αντόνιο, οπότε δεν θα μπορούσα να υποστηρίζω κάτι άλλο από τους Σπέρς, την ομάδα δηλαδή που αγαπάω από μικρό παιδί».

Ποιο είναι το προσωπικό σου όνειρο;

«Προς στιγμήν κρατάω χαμηλά τους προσωπικούς μου στόχους και θέτω την συμμετοχή μου σε μια ομάδα επιπέδου Ευρωλίγκας ως τον πρώτο μου στόχο και ως όνειρο την κατάκτηση της Ευρωλίγκας».

Θα παραμείνεις στην Ελλάδα και τον Κολοσσό ή θα δοκιμάσεις κάτι νέο στην καριέρα σου;

«Φυσικά και θα ήθελα πολύ να παραμείνω στην Ελλάδα και την επόμενη χρονιά όμως το συμβόλαιό μου με τον Κολοσσό λήγει αμέσως μετά την φετινή σεζόν και έτσι δεν γνωρίζω ακόμα αν θα είναι εδώ στη Ρόδο το μέλλον μου ή σε κάποια άλλη ομάδα της Ελλάδας. Πάντως δεν αποκλείω τίποτα μέχρι να μιλήσω με τους διοικούντες της ομάδας και να μάθω και εγώ αν θα ανανεώσουμε το συμβόλαιο μας».

Ποια θα ήταν η συμβουλή σου για τα παιδιά που έχουν ως όνειρο να παίξουν επαγγελματικό μπάσκετ;

«Εγώ προσωπικά παίζω από 4 χρονών μπάσκετ και έχω δουλέψει αρκετά για να φτάσω σε κάποιο επίπεδο, οπότε αν κάποιο παιδί θέλει να ασχοληθεί επαγγελματικά με το άθλημα και να «βγάζει το ψωμί του» από αυτό θα πρέπει να δουλέψει σε προσωπικό επίπεδο καθημερινά ατομικά και ομαδικά και πάντα μα πάντα να ακούει τους προπονητές του».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου