Παρασκευή 27 Μαρτίου 2015

ΑΕΚ: Παρουσιάστηκε η νέα φανέλα και ο Ουίλμπεκιν (pic)


Την ικανοποίησή του για τη μεταγραφή του στην ΑΕΚ εξέφρασε ο Σκότι Ουίλμπεκιν, κατά την επίσημη παρουσίασή του, στο ΟΑΚΑ σήμερα, από την ΚΑΕ ΑΕΚ. 



«Είμαι στην Αθήνα εδώ και μιάμιση εβδομάδα. Μου αρέσει η ομάδα, οι συμπαίκτες, οι προπονητές και όλο το επιτελείο. Είμαι τυχερός που συνεργάζομαι με αυτά τα παιδιά και που με καθοδηγεί ένας τόσο έμπειρος προπονητής. Στόχος μου είναι να κερδίζω. Θέλουμε να κερδίζουμε τον καθέναν και να προχωράμε μπροστά» τόνισε αρχικά ο 21χρονος Αμερικανός φόργουορντ.

Γεννημένος στο Γκέινσβιλ της Φλόριντα, ο Σκότι Ουίλμπεκιν αγωνίστηκε στο NCAA με τους Φλόριντα Γκέιτορς, ενώ στη συνέχεια, τη φετινή δηλαδή σεζόν, μετέβη στην Αυστραλία φορώντας τη φανέλα των Σερνς Ταϊπανς. 

Ο Ουίλμπεκιν είπε για τη σύντομη καριέρα του: «Η πρώτη μου εμπειρία ήταν στην Αυστραλία μετά από τα κολεγιακά χρόνια. Αυτή ήταν η πρώτη ομάδα ως επαγγελματίας. Το να παίζεις στην Ελλάδα, είναι τεράστια ευκαιρία για μένα. Το ελληνικό πρωτάθλημα είναι ένα επίπεδο παραπάνω από αυτό της Αυστραλίας. Μετά από αυτή τη χρονιά θα σκεφτώ τι θα κάνω στη συνέχεια της καριέρας μου».

Αναφορικά στην προσαρμογή του στη νέα ομάδα του, ο Ουίλμπεκιν εξήγησε: «Είναι σημαντικό που υπάρχει ο Μαλίκ (σ.σ. Χέρστον). Είναι ο Ποπς (σ.σ. Μενσά Μπονσού) και ο Καρλ (σ.σ. Ίνγκλις). Είναι η πρώτη μου χρονιά μακριά από το κολέγιο. Με καθοδηγούν συνέχεια και με βοηθούν να προσαρμοστώ. Στην αρχή μίλαγα με τον Ποπς, ήταν πολύ αισιόδοξος. Έχουμε μεγάλη αισιοδοξία και πίστη στις δυνάμεις μας. Πιστεύω πως μπορούμε να φτάσουμε μέχρι το τέλος».

Μετά τις δηλώσεις του Ουίλμπεκιν, την εμφάνισή του στην αίθουσα έκανε ο Ποπς Μενσά-Μπονσού φορώντας τη νέα εμφάνιση της ομάδας, η οποία έχει μανίκια, όπως συμβαίνει στις εμφανίσεις αρκετών ομάδων του ΝΒΑ. 

Οι παίκτες της ΑΕΚ θα φορέσουν τις «ρετρό» εμφανίσεις σε συγκεκριμένες επιλεγμένες αναμετρήσεις φέτος. 

Ο Ποπς Μενσά Μπονσού δήλωσε σχετικά: «Προφανώς η φανέλα με μανίκι είναι κάτι που έρχεται από το ΝΒΑ. Θα είμαστε ο πρώτος σύλλογος στην Ευρώπη που θα χρησιμοποιήσει αυτές τις εμφανίσεις και είμαι χαρούμενος». Αναφέρθηκε και στη μεταγραφή Ουίλμπεκιν, λέγοντας: «Όταν ήρθε ο Σκότι, ένιωσα πως συμπληρώθηκε και το τελευταίο κομμάτι του παζλ. Μπορούμε να είμαστε ανταγωνιστικοί με οποιονδήποτε αντίπαλο. Ο Σκότι είναι ηγέτης».


Πηγή άρθρου& φωτο: sports.in.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου