Δευτέρα 24 Ιουνίου 2013

ΑΠΟΛΛΩΝ ΠΑΤΡΩΝ: Ανανέωσε ο Αργυρόπουλος



Αναλυτικά ότι δήλωσε η ΚΑΕ:

''Ο Απόλλων Πάτρας ανακοινώνει ότι συμφώνησε για την ανανέωση της συνεργασίας του με τον αρχηγό της ομάδας, Νίκο Αργυρόπουλο, και την επόμενη αγωνιστική περίοδο''. 

Έπειτα ο Νίκος Αργυρόπουλος δήλωσε τα εξής:

«Είμαι πολύ χαρούμενος που θα αγωνίζομαι στον Απόλλωνα Πάτρας και την επόμενη χρονιά. Ήταν κάτι που το θέλαμε και οι δύο πλευρές. Συνηθίζεται σε αυτές τις περιπτώσεις να μεσολαβεί ένα χρονικό διάστημα για τις διαπραγματεύσεις. Όμως η διοίκηση και ο προπονητής έδειξαν και στην πράξη ότι ήθελαν να συνεχίσουμε μαζί και τη νέα σεζόν. Είμαι έτοιμος να δώσω τα πάντα, όπως έκανα σε όλες τις ομάδες που αγωνίστηκα στο παρελθόν. Πόσο μάλλον για τον Απόλλωνα που είναι μέσα στην καρδιά μου και έχω ένα λόγο παραπάνω. Βρίσκομαι σε πολύ καλή κατάσταση και πιστεύω ότι με την εμπειρία μου θα βοηθήσω την ομάδα και φέτος να εκπληρώσει τους στόχους της».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου