Παρασκευή 21 Ιουνίου 2013

Παππάς: ''Το να παίξω στον Παναθηναϊκό ήταν το πιο τρελό μου όνειρο!''


Ως προσωπικό του όνειρο σχολίασε την μεταγραφή του στον Παναθηναϊκό ο Νίκος Παππάς ο οποίος μάλιστα δεν παρέλειψε να παραδεχτεί κάποια μειονεκτήματα στην άμυνα που παίζει ενώ και αρκετά λάθη του παρελθόντος τα οποία όμως όπως δήλωσε τα αφήνει στην άκρη. Ο ενθουσιασμένος πρώην παίκτης του Πανιωνίου στη συνέντευξη που παραχώρησε στην εφημερίδα ''Η Πράσινη'' δήλωσε ευτυχισμένος στο ''τριφύλλι'' και περιέγραψε το συναίσθημα του να είναι κάποιος στην ομάδα που αγαπάει από μικρό παιδί.

"Το πιο τρελό μου όνειρο ήταν να χτυπήσει το τηλέφωνο και να είναι από τον Παναθηναϊκό. Φέτος ήρθε λίγο πιο νωρίς από ό,τι φανταζόμουν και δεν χρειάστηκε να το σκεφτώ περισσότερο. Είμαι ενθουσιασμένος γι’ αυτό", δήλωσε ο 23χρονος γκαρντ (1,95μ.), προσθέτοντας:
"Είναι ανατριχιαστικό να παίζεις στην ομάδα που υποστηρίζεις από πιτσιρικάς. Όταν είσαι παιδί έχεις κάποιους παίκτες σαν πρότυπο, πανηγυρίζεις τις επιτυχίες της ομάδας σου και φτάνεις κάποια στιγμή στο σημείο να παίζεις εκεί. Είναι φανταστικό".
Ο Νίκος Παππάς είναι ένας παίκτης που έχει κάνει πολλά λάθη στην μέχρι τώρα καριέρα του και δεν φοβάται να παραδεχτεί αυτό το γεγονός. "Λάθη γίνονται, αλλά το πιο σημαντικό είναι να τα διορθώνεις και στην πορεία να μην τα επαναλαμβάνεις. Κάποιες φορές παρεξηγείσαι επειδή έχεις δώσει αφορμές και σε περιμένουν στη γωνία. Σίγουρα κι εγώ έχω δώσει αφορμές στο παρελθόν και δικαίως έχω κατηγορηθεί".
Ωστόσο, δηλώνει αλλαγμένος. "Πλέον νιώθω αρκετά συνειδητοποιημένος αναφορικά με το πώς θα διαχειριστώ την καριέρα μου και αυτό θέλω να αποδείξω στον Παναθηναϊκό που με εμπιστεύτηκε. Δεν θέλω από δω και μπρος να δώσω δικαίωμα να πει κανείς τίποτα για το χαρακτήρα μου και τη συμπεριφορά μου".
Πως ακριβώς σκέφτεται, όμως, τον εαυτό του στον Παναθηναϊκό; "Θέλω να παίξω και να συμμετέχω κι εγώ σε μια καλή πορεία. Γνωρίζω ότι είναι πάρα πολύ δύσκολο από την πρώτη μου χρονιά να έχω πρωταγωνιστικό ρόλο, αλλά είμαι διατεθειμένος να δουλέψω σκληρά προκειμένου να κερδίσω την εμπιστοσύνη του προπονητή για να συμμετέχω κι εγώ όσο πιο ενεργά γίνεται".
Τέλος, σχετικά με τη μεγαλύτερη αγωνιστική του αδυναμία, την άμυνα, εξήγησε: "Η άμυνα δεν είναι κάτι που παραμελώ, αντιθέτως προσπαθώ να βελτιώνομαι. Μου λείπουν στοιχεία για να παίξω την τέλεια άμυνα, αλλά όταν είσαι στον Παναθηναϊκό που είναι η καλύτερη ομάδα στην Ευρώπη στο αμυντικό κομμάτι με τις αρχές που έχει, δεν μπορείς να το παραμελήσεις. Θα δουλέψω πολύ για να ανταποκριθώ σε αυτές τις απαιτήσεις".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου