Δευτέρα 15 Ιουλίου 2013

Α. Βουγιούκας: «Μάθημα οι συνθήκες στον Κολοσσό»


Ο Αλεξ Βουγιούκας μίλησε για τη φετινή του χρονιά στον Κολοσσό Ρόδου μη θέλοντας να κρύψει πως συζητάει με κάποιες ομάδες χωρίς να τον νοιάζει αν θα είναι από την Ελλάδα ή το εξωτερικό, του αρκεί να βελτιώνεται ο ίδιος και θα επιλέξει το καλύτερο για τον ίδιο. Επίσης, δεν απέκλεισε το γεγονός μια μέρα να αγωνιστεί στο πρωτάθλημα της Ρωσίας είτε ως συμπαίκτης με τον αδερφό του, Ίαν, είτε ως αντίπαλος αυτού.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του στην SportDay:

«Η χρονιά στον Κολοσσό ήταν ένα μάθημα για εμένα. Μπορεί να μην είχα πολύ χρόνο συμμετοχής αλλά συνήθισα σε ένα διαφορετικό στυλ παιχνιδιού, προερχόμενος από το κολεγιακό που βρισκόμουν. Η πρώτη μου χρονιά στην Α1 με βοήθησε πάρα πολύ σε πολλά πράγματα. Μάθημα δεν ήταν τόσο οι συμμετοχές, αλλά οι συνθήκες. Ήμασταν σε ένα νησί όλοι μαζί, μια παρέα, και βοηθούσε ο ένας τον άλλον ανά πάσα στιγμή και δουλεύαμε όλοι μαζί και ήταν γενικά ένα οικογενειακό κλίμα που δεν το είχα ζήσει στην Αμερική»

Για τις διαφορές μεταξύ του κολεγίου και του ελληνικού μπάσκετ: «Το κολεγιακό διαφέρει ανά περιφέρειες. Αλλού παίζουν πιο πολύ άμυνα, αλλού πιο πολύ σουτάρουν, αλλού έχει πιο πολύ θέαμα. Ολοι λένε ότι οι αθλητές στις ΗΠΑ είναι οι πιο γρήγοροι. Εγώ δεν συμφωνώ γιατί εδώ μου φάνηκε πιο γρήγορο το παιχνίδι. Πιο δύσκολο, πιο ανταγωνιστικό. Είναι διαφορετικό να είσαι στην πίεση για 40 λεπτά με σκληρές άμυνες. Στην Αμερική είναι και λίγο σόου».

Η νέα χρονιά δεν θα τον βρει στη Ρόδο: «Είμαι σε συζητήσεις με μερικές ομάδες, αλλά ακόμη δεν έχω κλείσει πουθενά. Στόχος μου είναι να βρίσκομαι σε μια ομάδα που μπορώ να τη βοηθήσω. Να παίζω περισσότερο και να μπορώ να βελτιώνομαι και ο ίδιος και η ομάδα. Τώρα αν είναι Ελλάδα ή εξωτερικό, δεν με αφορά, αρκεί να είναι το καλύτερο για εμένα».

Ο Αλεξ Βουγιούκας δεν αποκλείει την προοπτική της Ρωσίας, καθώς εκεί βρίσκεται και ο αδερφός του: «Οταν παίξαμε τελευταία φορά μαζί ήμουν 12 και εκείνος 16. Αν υπάρξει η προοπτική να συνεργαστούμε στη Ρωσία, θα το θέλαμε και οι δύο". Βέβαια ο Ιαν ως μεγαλύτερος συμβουλεύει τον νεότερο. "Δεν μου λέει να μην κάνω αυτό ή το άλλο. Απλά με συμβουλεύει να μάθω από τα λάθη μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου