Σάββατο 20 Ιουλίου 2013

Ολυμπιακός: Επίσημα στη Μπάρτσα ο «Παπ»


Με κάθε επισημότητα παίκτης της Μπαρτσελόνα για την επόμενη τριετία ο Κώστας Παπανικολάου ο οποίος συμφώνησε σε όλα με τους «μπλαουγκράνα» και έτσι θα φοράει τη φανέλα των κυπελλούχων Ισπανίας.
Αναλυτικά, η ανακοίνωση των Πρωταθλητών Ευρώπης:
«Η ΚΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ανακοινώνει τη συμφωνία της με την ΜΠΑΡΤΣΕΛΟΝΑ για την παραχώρηση του καλαθοσφαιριστή Κώστα Παπανικολάου.
Ευχαριστούμε τον Κώστα Παπανικολάου για την προσφορά του στον Ολυμπιακο και του ευχόμαστε καλή συνέχεια στην καριέρα του».


Η ανακοίνωση της Μπαρτσελόνα:
«Ο σύλλογος έχει έρθει σε συμφωνία με τον Έλληνα παίκτη για τα επόμενα τρία χρόνια με οψιόν.
Η Μπαρτσελόνα, ο Ολυμπιακός και ο Κώστας Παπανικολάου έχουν καταλήξει σε συμφωνία για να αποκτηθεί από τον σύλλογο, αφού πρώτα περάσει από τις καθιερωμένες ιατρικές εξετάσεις.
Ο παίκτης που γεννήθηκε στα Τρίκαλα πριν από 22 χρόνια, έχει έρθει σε συμφωνία με την Μπαρτσελόνα, για τριετές συμβόλαιο που έχει και οψιόν.
Ο Παπανικολάου, έχει ύψος 2.06μ., έχει κατακτήσει τις δύο τελευταίες χρονιές την Ευρωλίγκα (2012, 2013), ενώ έχει ένα πρωτάθλημα Ελλάδας και ένα Κύπελλο».

Και ο ίδιος ο καλαθοσφαιριστής δήλωσε πολύ χαρούμενος για το νέο του βήμα στην καριέρα του ενώ δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει όλους όσους συνεργάστηκαν μαζί του και τον έφτασαν σε αυτό το σημείο.
Αναλυτικά:
«Σήμερα είναι μια σημαντική μέρα στη ζωή μου, γιατί κλείνει για μένα το σπουδαιότερο κεφάλαιο στην μέχρι τώρα μπασκετική μου διαδρομή.
Ο Ολυμπιακός είναι η ομάδα που με πίστεψε, μου έδωσε χρόνο συμμετοχής στην Α1 και με βοήθησε να εξελιχθώ αγωνιστικά, να ανδρωθώ μπασκετικά και να πετύχουμε όλοι μαζί όσα σπουδαία καταφέραμε τα τελευταία χρόνια.
Οι πρόεδροι της ομάδας κ.κ. Παναγιώτης και Γιώργος Αγγελόπουλοι είναι οι άνθρωποι που με πίστεψαν πολύ και με προσωπικές τους ενέργειες με έφεραν στην ομάδα. Τους ευχαριστώ ιδιαίτερα για την τιμή που μου έκαναν και την εμπιστοσύνη και στήριξη που μου παρείχαν.
4 χρόνια υπέροχα, 4 χρόνια γεμάτα μόνο ευχάριστες στιγμές, γιατί αυτές μένουν και θα μείνουν για πάντα μέσα στην καρδιά μου΄ όπως και οι φίλαθλοι της ομάδας, που με αγάπησαν και με αγκάλιασαν, όπως άλλωστε έκανα κι εγώ με αυτούς.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ αξίζει και στους προπονητές μου κ.κ. Γιαννάκη, Ίβκοβιτς και Μπαρτζώκα και στα προπονητικά teams, staff και ιατρικά teams της ομάδας. Και φυσικά σε όλους τους συμπαίκτες μου όλα αυτά τα 4 ανεπανάληπτα χρόνια.
Καλή τύχη στην ομάδα και εύχομαι ό,τι καλύτερο.
Κώστας Παπανικολάου»


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου