Παρασκευή 26 Ιουλίου 2013

Μπόγρης: «Αρχές Αυγούστου επιλέγω τον επόμενο σταθμό μου»


Στα «Αθλητικά Νέα των συντακτών» μίλησε ο 24χρονος σέντερ, σχολιάζοντας την πρόταση που έχει από τον Άρη ενώ δεν παρέλειψε να αναφέρει πως ακόμη μια ομάδα τον έχει πλησιάσει με τον ΠΑΟΚ να είναι αυτή. Οι «ασπρόμαυροι» από τις αρχές Ιουλίου είχαν εκδηλώσει ενδιαφέρον για τον μέχρι πρότινος παίκτη του Πανιωνίου ωστόσο ο ίδιος όπως δήλωσε, θα αποφασίσει τον Αύγουστο για τον επόμενο σταθμό της καριέρας του.

Αναλυτικά:

«Έχω πρόταση από τον Άρη και με τιμά το ενδιαφέρον της ομάδας. Έχω ευχάριστες αναμνήσεις και πολλούς φίλους από την θητεία μου στον Άρη. Υπάρχει, επίσης, μία ακόμη ελληνική ομάδα που με έχει πλησιάσει.

Είμαι ελεύθερος και αυτή την στιγμή προπονούμαι σε συγκεκριμένο πρόγραμμα με προσανατολισμό να μπορώ να αγωνίζομαι και στην θέση «4». Στις αρχές Αυγούστου πιστεύω ότι θα γνωρίζω σε ποια ομάδα θα αγωνιστώ. Θα μιλήσω με το μάνατζέρ μου και θα αποφασίσουμε. Βρίσκομαι σε ένα κρίσιμο σημείο για την καριέρα μου και θέλω να είμαι πολύ προσεχτικός στην επιλογή μου»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου