Τετάρτη 17 Ιουλίου 2013

Άρης: Ανανέωσε και ο Χαρίσης


Ακόμη ένας έμπειρος καλαθοσφαιριστής από αυτούς που θέλει ο Βαγγέλης Αγγέλου και τη νέα χρονιά στο Αλεξάνδρειο, επέκτεινε τη συμφωνία του με τον Άρη. Μετά τον Μιχάλη Πελεκάνο, και ο Κώστας Χαρίσης παραμένει στον «Αυτοκράτορα» για τα επόμενα 2 χρόνια. Η ΚΑΕ Άρης ανακοίνωσε και επίσημα πλέον μια συμφωνία που φαινόταν πως θα υπάρξει αφού ο παίκτης σήμερα ήταν Θεσσαλονίκη.

«Η Κ.Α.Ε. ΑΡΗΣ ανακοινώνει ότι η Ιστορία, η φανέλα και η καθημερινή προσπάθεια της Διοίκησης διατηρούν στην ομάδα εργασίας του ΑΡΗ, τον Κώστα Χαρίση για τα επόμενα δύο χρόνια», αναφέρει η ανακοίνωση.

Ο έμπειρος σέντερ δήλωσε στην επίσημη ιστοσελίδα της ομάδας σχετικά με την παραμονή του στον Άρη:
«Συνέχισα στην ίδια κατεύθυνση με πέρσι, πιστός στο όραμα της καινούριας ομάδας που χτίζεται. Θέλω κι εγώ να βοηθήσω τον Άρη να πετύχει τους στόχους του. Είμαι σίγουρος ότι, όπως εγώ, έτσι και οι υπόλοιποι συμπαίκτες μου, θα ανταποκριθούμε θετικά σε αυτό το επόμενο βήμα. Θέλω κι εγώ με τη σειρά μου να ευχαριστήσω τη Διοίκηση της ομάδας και να καλέσω τον κόσμο να μας βοηθήσει την καινούρια χρονιά ακόμη περισσότερο από πέρσι».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου