Παρασκευή 15 Μαρτίου 2013

Λάσμε: ''Μέχρι τα 15 έπαιζα ποδόσφαιρο''

Στην ηλικία των 15 ετών ξεκίνησε να ασχολείται με το μπάσκετ ο Στέφαν Λάσμε


     Ο Γκαμπονέζος πάουερ φόργουορντ/σέντερ του Παναθηναϊκού μίλησε στο μηνιαίο αθλητικό περιοδικό ''Top Scorer'' για τα όνειρα του, το μέλλον του στο τριφύλλι καθώς και το όνειρο του NBA. Όπως ανέφερε, το γεγονός οτι σέβεται τον Μάικ Μπατίστ δεν στέκεται εμπόδιο ώστε να του ''κλέψει'' τη θέση στις καρδιές των φίλων του Παναθηναϊκού.

Αναλυτικά:

Πότε ξεκίνησες την ενασχόλησή σου με το μπάσκετ;

''Ξεκίνησα να ασχολούμαι με το μπάσκετ σχετικά μεγάλος.  Ήμουν 15 ετών.  Νωρίτερα έπαιζα ποδόσφαιρο.  Είναι ένα άθλημα το οποίο μου αρέσει αρκετά επίσης.  Τότε να παίζω και τώρα να το παρακολουθώ''.

Ήσουν καλός; Τι θέση έπαιζες;

''Καλά τα πήγαινα, έτσι μου έλεγαν τουλάχιστον.  Αγωνιζόμουν ως αμυντικός χαφ.  Μια θέση με αυξημένες απαιτήσεις''.

Αλήθεια, η θέση σου είναι πάουερ φόργουορντ ή σέντερ;

''Η θέση μου είναι πάουερ φόργουορντ.  Σε αυτή αγωνίζομαι τα περισσότερα χρόνια της ενασχόλησής μου με το μπάσκετ.  Εδώ όμως, στον Παναθηναϊκό, παίζω περισσότερο ως σέντερ.  Είναι μια απόφαση του κόουτς, καθώς θεωρεί πως έχω αβαντάζ απέναντι στις αντίπαλες ομάδες στο ''5 εναντίον 5''.  Είμαι επαγγελματίας και ακολουθώ τις οδηγίες του προπονητή μου ώστε να βοηθήσω τον Παναθηναϊκό να πετύχει τους στόχους του.  Δουλεύω σκληρά ώστε να ανταποκριθώ στις απαιτήσεις τις συγκεκριμένης θέσης''.

Ποια η άποψή σου για τους φίλους του Παναθηναϊκού;

''Είναι τρελοί, αλλά καλοί τρελοί για εμάς.  Ειδικά οι οργανωμένοι είναι πάντα δίπλα μας και βγάζουν απίστευτο πάθος για τον Παναθηναϊκό.  Αισθάνομαι υπέροχα που βρίσκομαι σε μια ομάδα με τέτοιο εκπληκτικό κοινό''.

Είναι πιο τρελοί απο εκείνους της Παρτιζάν;

''Και οι φίλαθλοι της Παρτιζάν είναι τρελοί αλλά όχι τόσο όσο αυτοί του Παναθηναϊκού.  Οι οπαδοί μας είναι δίπλα μας ότι και αν συμβεί.  Είτε κερδίζουμε, είτε χάνουμε.  Αυτό είναι σπουδαίο, γιαυτό και νομίζω πως του Παναθηναϊκού είναι πιο τρελοί.

Ποιο είναι το μεγάλο μπασκετικό σου όνειρο;

''Όταν ήμουν μικρός είχα πολλά όνειρα, να παίξω στο NBA, να είμαι ο πολυτιμότερος παίκτης και άλλα διάφορα.  Αυτό συμβαίνει με όλους τους πιτσιρικάδες.  Μεγαλώνοντας κατάλαβα πως το όνειρό μου, ο στόχος μου, είναι να κατακτώ όσους περισσότερους τίτλους μπορώ.  Να βοηθάω την ομάδα μου να έχει επιτυχίες.  Θέλω να έχω μια επιτυχημένη καριέρα σε ομάδες που κατακτούν κύπελλα και πρωταθλήματα''.

Πως νιώθεις που μετά απο λίγους μήνες στην Ελλάδα κατάφερες να κατακτήσεις το Κύπελλο;

''Αισθάνομαι υπέροχα.  Προερχόμασταν από δύο ήττες από τον Ολυμπιακό στην κανονική διάρκεια του πρωταθλήματος και έπρεπε πάση θυσία να κερδίσουμε το κύπελλο.  Είναι πολύ σημαντικό για την ομάδα, αλλά και για μένα που τα καταφέραμε.  Δώσαμε χαρά στον κόσμο του Παναθηναϊκού και προσθέσαμε ακόμη ένα κύπελλο στην πλούσια τροπαιοθήκη του συλλόγου''.

Τώρα είσαι έτοιμος και για το πρωτάθλημα;

''Ναι, είμαι έτοιμος και για την κατάκτηση του πρωταθλήματος.  Αυτός είναι πλέον ο βασικός μας στόχος.  Είμαι άνθρωπος που παλεύω μέχρι τέλους για τη νίκη.  Σιχαίνομαι την ήττα και γιαυτό πολεμώ για να την αποφύγω.  Είμαι πάντα έτοιμος για τη νίκη.  Ο Παναθηναϊκός είναι μια καινούρια ομάδα, αλλά έχει μεγάλες δυνατότητες.  Όσο περνάει ο καιρός βελτιωνόμαστε και πιστεύω και πιστεύω πως έχουμε τα φόντα να κατακτήσουμε το πρωτάθλημα''.

Αλήθεια, ποιος είναι ο καλύτερός σου φίλος στην ομάδα;

''Όλοι στην ομάδα είναι φιλικοί.  Με όλους έχω καλές σχέσεις.  Περισσότερο μιλάω με τον Δημήτρη (Διαμαντίδη).  Είναι ένα συγκροτημένο άτομο με πολλές επιτυχίες στην καριέρα του.  Μου αρέσει να συνομιλώ μαζί του για διάφορα θέματα είτε εντός είτε εκτός γηπέδου.  Από εκεί και πέρα είμαι κοντά και με τον Μάρκους Μπάνκς με τον οποίο ήμασταν συμπαίκτες και στο Μαϊάμι.  Επίσης και με τον Τζέιμς Γκίστ κάνουμε παρέα αφού μοιραζόμαστε τις αποστολές στο ίδιο δωμάτιο  Αλλά, πιστέψτε με, όλα τα παιδιά είναι εντάξει.  Και ο Μπράμος και ο Τσακαλέρης.  Όλοι!''.

Θα ήθελες να γίνεις ο νέος Μπατίστ του Παναθηναϊκού;

''Σέβομαι απόλυτα τον Μάικ Μπατίστ.  Είναι εκπληκτικός παίκτης με εξαιρετική καριέρα.  Είναι απο τους καλύτερους στην Ευρωλίγκα.  Ωστόσο, ο καθένας μας είναι ξεχωριστός.  Εκείνος λέγεται Μπατίστ, εγώ Λάσμε''.

Εννοώ αν θα ήθελες να γίνεις ένας νέος ξένος παίκτης-σύμβολο για το ''τριφύλλι'' παραμένοντας για χρόνια στην ομάδα...

''Λατρεύω που έχω την ευκαιρία να παίζω σε μια μεγάλη ομάδα όπως ο Παναθηναϊκός.  Είμαι ευτυχισμένος εδώ και θα ήθελα να παραμείνω για πολλά χρόνια''.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου