Δευτέρα 11 Μαρτίου 2013

Ο Βουγιούκας θέλει Εθνική

Ο Ίαν Βουγιούκας σε συνέντευξή του μίλησε για την επιθυμία του 


Την επιθυμία του να επιστρέψει στην Εθνική Ελλάδος εξέφρασε ο Ίαν Βουγιούκας, ο οποίος σε συνέντευξη που παραχώρησε στην επίσημη ιστοσελίδα της FIBA είπε:

''Δεν είναι εύκολο να ζεις μακριά απο την οικογένειά σου, τους φίλους σου αλλά η ποιότητα ζωής είναι πολύ καλή.  Μετά απο πέντε χρόνια σε μεγάλη ομάδα όπως ο Παναθηναϊκός και με προπονητή τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς, όλα είναι πολύ διαφορετικά.  Ήταν μια πολύ ενδιαφέρουσα χρονιά.

Ο Ομπράντοβιτς με βοήθησε να γίνω ένας παίκτης επιπέδου Ευρωλίγκα και δεν μπορώ να ζητήσω κάτι παραπάνω.  Μου έμαθε να εκμεταλλεύομαι προς το καλύτερο διάφορες καταστάσεις μέσα στο παρκέ και τον ευχαριστώ πολύ για όσα μου έμαθε.  Για μένα είναι ο καλύτερος προπονητής του κόσμου και πιστεύω πως θα μπορούσε να τα καταφέρει στο NBA αφού είναι γεννημένος νικητής.

Μακάρι να μπορούσα κάποτε να παίξω στο NBA αλλά θεωρώ πως πως δεν είμαι αρκετά αθλητικός.  Φέτος κλείνω τα 28 μου χρόνια.  Δεν είμαι πια τόσο νέος.  Θέλω όμως να προσπαθήσω να γίνω ένας από τους καλύτερους σέντερ στην Ευρώπη.

Θαυμάζω αρκετούς Έλληνες διεθνείς και μου είναι δύσκολο να διαλέξω έναν.  Ο Βασίλης Σπανούλης, ο Δημήτρης Διαμαντίδης και ο Θοδωρής Παπαλουκάς είναι ίσως οι τρεις καλύτεροι γκαρντ και είναι σπουδαίο που έχω παίξει και με τους τρεις.

Θέλω να παίξω στην Εθνική.  Έχω μιλήσει με τον νέο προπονητή μας, τον Αντρέα Τανκιέρι και θεωρώ πως είναι πολύ καλός και έξυπνος προπονητής.  Η θητεία του στην Καντού άλλωστε το αποδεικνύει. 

Στο Ευρωμπάσκετ σίγουρα η Ελλάδα θα διακριθεί.  Έχουμε πάρα πολύ ταλέντο στην Εθνική με σπουδαίους παίκτες που έχουν εμπειρία απο ομάδες σε όλη την Ευρώπη αλλά και το NBA όπως ο Κώστας Κουφός.  Πιστεύω με καλό προπονητικό επιτελείο και με πειθαρχία, θα τα πάμε πολύ καλά''.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου