Σάββατο 13 Ιουλίου 2013

Χάινς: «Πραγματοποιήθηκε το όνειρό μου να αγωνιστώ σε μια μεγάλη ομάδα»


Δήλωση που «πληγώνει» τους φιλάθλους του Ολυμπιακού και γενικά την ιστορία του Πρωταθλητή Ευρώπης, έκανε ο Κάιλ Χάινς όταν μίλησε για την υπογραφή του στην ΤΣΣΚΑ και τα συναισθήματά του. Στο πλαίσιο, λοιπόν, του «3on3» τουρνουά «Moscow Open 2013».

Αναλυτικά τι είπε ο πρώην παίκτης του Ολυμπιακού για τη μεταγραφή του στην ομάδα της Μόσχας:

«Το όνειρο μου να αγωνιστώ σε μια μεγάλη ομάδα έγινε πραγματικότητα. Για να είμαι ειλικρινής, τα συναισθήματά μου και τα όσα βιώνω τη δεδομένη στιγμή έχουν ξεπεράσει κατά πολύ τις προσδοκίες μου. Η Μόσχα είναι μία μπασκετική πόλη. Ήρθε αρκετός κόσμος στη εκδήλωση, είναι απίστευτο. Ανυπομονώ να αρχίσει η χρονιά».

Για τους στόχους της ΤΣΣΚΑ:

«Ήρθα στην ΤΣΣΚΑ, οπότε ο στόχος είναι να κάνουμε μόνο νίκες. Ξέρω πολύ καλά πως τα πράγματα στην Ευρώπη δεν εξελίχθηκαν με τον καλύτερο τρόπο, καθώς η ομάδα δεν κατάφερε να κατακτήσει την Ευρωλίγκα.

Φέτος όμως έχει δημιουργηθεί μια μεγάλη ομάδα, παρέμειναν οι ηγέτες της και με την προσθήκη των νέων παικτών η ΤΣΣΚΑ θα έχει περισσότερες πιθανότητες από ποτέ για να φτάσει στην κατάκτηση της Ευρωλίγκας».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου