Τετάρτη 20 Μαΐου 2015

Βεργίνης: «Στον Άρη συνάντησα το καλύτερο κλίμα»


Στους μαθητές της σχολής «Κέντρου Αθλητικού Ρεπορτάζ» μίλησε ο πρώην «κίτρινος» Δημήτρης Βεργίνης, ο οποίος μάλιστα έχει περάσει και από ΠΑΟΚ, Παναθηναϊκό ενώ τελευταίος του σταθμός ήταν ο Πανιώνιος. Ο 28χρονος γκαρντ μίλησε για το πιο όμορφο κλίμα που έχει συναντήσει σε ομάδα ενώ τόνισε πως στον Άρη στάθηκαν όλοι δίπλα του και τον βοήθησαν να αντιμετωπίσει τον σοβαρό τραυματισμό που τον ταλαιπωρούσε.

Αναλυτικά οι δήλωση του μέχρι πρότινος παίκτη του Πανιωνίου:

«Την πρώτη μου χρονιά στον Αρη έπαθα ρήξη πρόσθιου χιαστού και είναι αλήθεια πως αυτό το γεγονός με πήγε πίσω σε ορισμένα πράγματα.
Μετά από δύο χρόνια όχι μεγάλης συμμετοχής στον Παναθηναϊκό ήθελα πολύ να παίξω και να έχω πρωταγωνιστικό ρόλο. Αυτό μου αρέσει σε κάθε ομάδα που αγωνίζομαι. Το κλίμα στον Άρη ήταν το καλύτερο που έχω συναντήσει και όλοι στάθηκαν δίπλα μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου