Τετάρτη 27 Μαΐου 2015

Ο Θεόδωρος Ζάρας στο mpasketmania!


Ο Θοδωρής Ζάρας, ένας παίκτης που έδειξε την αξία του ακόμα περισσότερο από τις προηγούμενες σεζόν στον ΚΑΟΔ, μίλησε στο mpasketmania.blogspot.gr για όλα όσα ενδιαφέρουν τους φίλους του ΚΑΟΔ, τους στόχους που είχε αρχικά η ομάδα της Δράμας, το μέλλον του, το φημολογούμενο ενδιαφέρον από Άρη και ΠΑΟΚ (το οποίο επιβεβαιώνει) και μας μιλάει για το όνειρό του.

Αναλυτικά όσα είπε στο mpasketmania:

Για τον στόχο της ομάδας αρχικά: «Ο στόχος μας ήταν από την αρχή να έχουμε δυναμική παρουσία στο πρωτάθλημα, να παραμείνουμε στην κατηγορία και σε κάθε παιχνίδι να είμαστε ανταγωνιστικοί».

Για τους προσωπικούς του στόχους: «Ο προσωπικός μου φετινός στόχος ήταν η ομάδα μου να πήγαινε όσο ψηλότερα γινόταν, να παίξω καλό μπάσκετ και να βελτιωθώ περισσότερο ως παίκτης».

Για το ενδιαφέρον από Άρη και ΠΑΟΚ: «Δεν έχω κάτι επίσημο στα χέρια μου. Ενδιαφέρον υπάρχει και από τις δυο ομάδες ωστόσο πρόταση δεν μου έχει γίνει. Είναι καλό να θέλουν τέτοιες ομάδες να με έχουν στο ρόστερ τους όμως ακόμα δεν έχω κάποια συγκεκριμένη σκέψη. Θα ήθελα και εδώ στην Ελλάδα να παίξω αλλά δεν θα έλεγα όχι σε μια πρόταση του εξωτερικού. Από Άρη και ΠΑΟΚ υπάρχει μόνο ενδιαφέρον».

Για τον κόσμο του ΚΑΟΔ, τι "κρατάει" από την παρουσία του στη Δράμα και τι θέλει να αφήσει πίσω: «Οι οπαδοί πρέπει να στηρίξουν και να στηρίζουν την ομάδα γιατί το έχει πραγματικά ανάγκη. Ο ΚΑΟΔ είναι το καμάρι της Δράμας και διοικείται από σοβαρούς ανθρώπους. Ο ΚΑΟΔ πάνω από όλα είναι οικογένεια και τους ευχαριστώ ειλικρινά όλους γι'αυτά τα τέσσερα υπέροχα χρόνια που πέρασα στην ομάδα. Το κεφάλαιο ΚΑΟΔ δεν ξέρω ακόμα αν θα κλείσει ή όχι πάντως το μόνο σίγουρο είναι πως πάντα θα υπάρχει μια ανοικτή πόρτα από εμένα και από την ομάδα για συνεργασία. Κρατάω τις φιλίες που έκανα όλα αυτά τα χρόνια και δεν θα ήθελα να αφήσω τίποτα πίσω μου».

Οι πιο «καυτοί» οπαδοί του πρωταθλήματος: «Νομίζω πως οι πιο καυτοί οπαδοί του πρωταθλήματος ήταν αυτοί των πέντε μεγαλύτερων ομάδων της κατηγορίας, αφού ήταν εμφανώς πιο δυναμικοί από τους υπόλοιπους. Ίσως όμως ξεχώριζα λίγο παραπάνω αυτούς της ΑΕΚ γιατί είχαν χρόνια να δουν την ομάδα στα μεγάλα σαλόνια».

Ο πιο δύσκολος αντίπαλος που αντιμετώπισε: «Ο Σπανούλης και ο Διαμαντίδης ήταν εκ των δυσκολότερων αντιπάλων που ήρθα αντιμέτωπος. Ο πρώτος διότι είναι απρόβλεπτος σε κάθε επιθετική επιλογή και ο δεύτερος γιατί πάντα θα βρει τη λάθος βοήθεια και θα την αξιοποιήσει κατάλληλα».

Το όνειρό του: «Το όνειρό μου είναι να ανέβω όσο ψηλότερα γίνεται σε ατομικό και μπασκετικό επίπεδο».

Ο MVP του ΝΒΑ για τον ίδιο: «Αν και δεν παρακολουθώ ΝΒΑ καθόλου, πιστεύω πως ο Στεφ Κάρι φέτος έκανε τη διαφορά από τα λίγα που μπορώ και βλέπω».

Για τις πρώτες θέσεις του πρωταθλήματος: «Νομίζω πρωταθλητής θα είναι ο Ολυμπιακός, ο Παναθηναϊκός θα είναι ο φιναλίστ ενώ στον '"μικρό τελικό" θα αναμετρηθούν ΠΑΟΚ και Άρης όπου κατά τη γνώμη μου ο ΠΑΟΚ θα βγει τρίτος και ο Άρης τέταρτος».

Ο παίκτης που τον βοήθησε περισσότερο: «Νομίζω πως ο Παπαμακάριος με την εμπειρία του βοήθησε πολύ εμένα αλλά και τα άλλα παιδιά. Ήμασταν όλοι ενωμένοι και υπήρχε πολύ καλή μεταξύ μας συνεργασία».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου