Δευτέρα 22 Ιουνίου 2015

Ριντ: «Φεύγω, αλλά δεν θα ξεχάσω ποτέ τον Άρη»!


Ο ΛαΜάρκους Ριντ αποτελεί παρελθόν για τον Άρη, μετά την ολοκλήρωση των αγωνιστικών υποχρεώσεων με τους «κίτρινους» και το νέο του ταξίδι θα είναι προς την πατρίδα του, την Αμερική και το Ντάλας του Τέξας, από όπου και κατάγεται.


Εκτός από μεταγραφές, οι άνθρωποι του Άρη βλέπουν και παίκτες οι οποίοι αποχωρούν λόγω του τέλους του συμβολαίου τους, όμως η... καρδιά τους μάλλον βάφεται «κιτρινόμαυρη» και μένει στη Θεσσαλονίκη μετά το δέσιμο προπονητών, συμπαικτών αλλά και φυσικά του κόσμου της ομάδας. Ο Ριντ με ανάρτησή του στο Instagram έγραψε πως ποτέ δεν θα ξεχάσει αυτή την ομάδα και τις στιγμές που πέρασε εδώ.

«Είναι πάρα πολύ όμορφο όταν ένα σύνολο συνηθισμένων ανθρώπων, μπορούν να κάνουν μαζί ασυνήθιστα πράγματα. Εγώ ποτέ δεν θα ξεχάσω τις στιγμές που πέρασα και μοιράστηκα μαζί τους φέτος. Όμορφες ή άσχημες! Είμαι πραγματικά χαρούμενος που ήμουν μέλος της οικογένειας του Άρη φέτος αλλά και αποτελεί τιμή μου που θεωρούμαι φίλος και αδερφός των συμπαικτών μου» είπε αποχαιρετώντας τους ανθρώπους που συντέλεσαν στη φετινή επιτυχημένη σεζόν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου